Gwarancja

Wofi Leuchten oferuje możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji swoich artykułów do 5 lat, zarówno dla artykułów marki Wofi, jak i marki ACTION. 

Wszystkie szczegóły dotyczące przedłużenia gwarancji przez producenta Wofi można znaleźć w Oświadczeniu gwarancyjnym Wofi.

 

Instrukcja przedłużania gwarancji.

1. Wejdź na stronę producenta www.wofi.de

2. W prawym górnym rogu wybierz Mein Konto (Moje konto)

3. Z listy rozwijanej wybierz Garantieregistrierung (Rejestracja gwarancji)

 

 

 

4. Stwórz konto podając swoje dane osobowe i adresowe w części Ich bin Neukunde (Jestem nowym klientem) oraz zaakceptuj "Regulamin ochrony danych osobowych".

Pamiętaj, że wszystkie pola oznaczone * muszą zostać wypełnione.

 

 

 

5. Na podany przy rejestracji adres mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający poprawne założenie konta. 

6. Po poprawnym wpisaniu wszystkich danych zostanie założone konto i wyświetli się główny panel zarządzania kontem.

7. Wybierz Garantieregistrierung po lewej stronie głównego okna panelu, aby zarejestrować produkt i przedłużyć gwarancję.

 

 

8. W oknie Neue Garantie registrieren (Zarejestruj nową gwarancję) podaj niezbędne dane do bezpłatnego przedłużenia gwarancji na okres 5 lat:

- datę zakupu - nie później niż 3 miesiące od daty zakupu

- numer artykułu Wofi (12 cyfr przerywanych kropkami) lub ACTION (ciąg 12 cyfr). Numery artykułów można znaleźć na kartonie zewnętrznym lub na naklejkach umieszczonych na podstawie lampy lub wewnątrz puszki sufitowej

- miejsce zakupu - dokładne dane sprzedawcy

W razie problemów skontaktuj się poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie.

 

 

9. Gwarancja na produkt zostanie zarejestrowana na koncie. Dostęp do zarejestrowanych produktów lub dodania kolejnego produktu jest możliwy z poziomu panelu klienta w zakładce Garantieregistrierung.